יום שני, 1 באפריל 2019

כמה נמוך יורדים בראשותו?



שלא תטעו, הכל בראשותו. בנאומיו - "הממשלה בראשותו", "הליכוד בראשותו", השב"כ והמוסד בראשותו", "הצבא בראשותו", וגם כל מילה בתעמולת הבחירות עוברת דרכו - כך אומרים מקורביו. אבל לאחר שמטילים את הרפש על הקרבן - הוא מכחיש ("לא ידעתי"), או מתנצל איזה אחרי יום וחצי. זה אדם מסוג המתנצלים: "אם פגעתי...".מה זה האם הזה? התנצלות על תנאי? הרי הוא אבי אביהם של הארכי-דמגוגים.

אבל מסתבר שהפעם תעמולת אנטי גנץ ירדה לשפל מעמקי הביבים. בדרך הידועה של הדלפת מידע חסוי לכאורה, לעיתונאי* זה או אחר (כמו שגם עסקת הצוללות סוד כמוס הוא). הרי הדלפה לעיתונאי מותרת באצטלת החוק - המתיר שמירת חסיון המקורות העיתונאיים. 
וללכלוך האחרון על 'חוסר השפיות' שמנסים להדביק בראיונות לתקשורת חברי כנסת מהליכוד (בראשות נתניהו לכאורה, שהרי תמיד מיטיב להקדים שהכול וכולם בראשותו) לרמטכ"ל צה"ל, שמינה נתניהו עצמו - אני מקדיש את הכרזה הבאה:



"ואם בארזים נפלה שלהבת, מה יאמרו אזובי הקיר"?

* בן כספית ידוע דווקא באובססיביות שלו כנגד נתניהו. אבל אל תטעו, הוא מגיע מבית שבו אביו היה פעיל שרוף של הליכוד והוא כנער היה מחלק פליירים. ואביו כמעט הוריש לליכוד את מחצית הפנסיה שלו.

והכרזה כרגיל בחינם - להפצה על ידי כל דורש ואכפתניק בכל אמצעי המדיה למיניהם.


***

ולסיום לידיעת הקוראים והעוקבים: אסור להתייאש ולהיכנע לאלו שרוצים לסתום לנו את הפה - הכרזות מהבלוג כבר (שוב) מתועדות במנוע החיפוש של גוגל תמונות. ראו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הגב כאן

למען הפרוטוקול

  מי אמר שאין הצבעות טקטיות? בני המשפחה התחלקנו במודע וכל אחד או אחת הצבענו לאחת משלוש המפלגות שהיתה קיימת סכנה שלא יעברו את אחוז החסימה - ה...