יום שלישי, 18 בפברואר 2020

בית חולים במרכז הארץ מפר צו של משרד הבריאות.


זוג קרובי משפחתי חזרו לארץ לאחר שהות של מספר שבועות בתאילנד באזור נגוע בקורונה. היא, עובדת הייטק, נתבקשה לעבוד בהסגר מהבית למשך 14 הימים הבאים. והוא, איש צוות רפואי בבית חולים גדול במרכז הארץ, שבתפקידו בא במגע עם חולים, משפחותיהם ואנשי סגל - נדרש על ידי הנהלת בית החולים להגיע מיד ולעבוד.



6 תגובות:

  1. OMG זה כמו העמית שלי, ידידי ואהוב נפשי המורה להיסטוריה וליהדות, שהוכרחי להגיע חולה, מזיע ורועד לביה"ס. למה? כי הרבה מורים לא באו, אז תבוא עד 1200.
    שום שיקול של בריאות הציבור אלא כיבוי שריפה וזהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל ריבונו של עולם, בית חולים מפר צו שלל משרד הבריאות?

      מחק
  2. מפחיד... בכלל מפחידה כל ההתנהלות הבלתי אחראית או אסטרטגית של כל משרדי הממשלה. לא רק משרד הבריאות, כולם מתזזים בין טקטיקות בלי שום ראיה לעתיד. כולנו משלמים על זה כל יום ויש כאלה שגם משלמים בחייהם, ואלה לא רק החולים והקשישים (מקרה המעלית בתל אביב לדוגמה)

    השבמחק
    תשובות
    1. מפחיד עד כמה ברשויות יד ימין לא רוצה לדעת על יד שמאל, אבל הפה מלא ב- בלה בלה בלה...

      מחק
  3. לא מאמינה!!! כלומר ברור שמאמינה, אבל זה לא ייאמן.
    הכל מטומטם.
    באנגליה בכלל לא מבודדים את מי שמגיע מתאילנד. אז גם טמטום הבידוד של האישה לשבועיים, וגם הפרת הוראת משרד הבריאות וזימון הבעל מידית לעבודה בבית חולים, לא פחות!
    ועכשיו בכלל הבנתי שיש נשאים שאין להם שום סימפטומים ואי אפשר לדעת שנדבקו אלא אם עושים בדיקת רוק או דם......

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אפילו לא רוצה לחשוב מה יקרה אם חלילה תתפשט כאן מגיפה.
      ראי, בראש משרד הבריאות עומדים שר ומנכ״ל שאינם רופאים ומשנה זגזגן, שטס במבצע הרואי ליפן, "לחלץ" 12 ישראלים שחושבים שהמדינה חייבת להם.

      מחק

הגב כאן

למען הפרוטוקול

  מי אמר שאין הצבעות טקטיות? בני המשפחה התחלקנו במודע וכל אחד או אחת הצבענו לאחת משלוש המפלגות שהיתה קיימת סכנה שלא יעברו את אחוז החסימה - ה...