יום שישי, 3 באפריל 2020

עדיין ממתין לקבל את ה- 600 שקל ששר האוצר נתניהו הבטיח בשנת 2004




מענק 500 שקל לכל ילד, קשיש נכה לכבוד חג הפסח
 מילה זו מילה - read my lips

כשביבי הבטיח בטלוויזיה בשלוף (לתדהמת אנשי משרד האוצר והביטוח הלאומי) מענק של 500 שקלים לכל ילד, קשיש ונכה לקראת חג הפסח,  נזכרתי בהבטחה שלו לחלק לכל אזרח 600 שקלים בשנת 2004 בעקבות הפרטת בנק לאומי. לבעלי הזיכרון הקצר בדברי הימים של "ביבי המלך" - הרי תזכורת כאן.
נורא התאמצתי למצוא את ההבטחה הזו ביוטיוב, אז אולי מישהו יוכל למצוא אותה?  
תגידו, יש מצב שטורחים למחוק מיוטיוב הבטחות כאלו לציבור? 

אז הרי הבטחותיו של ביבי לעם ישראל (לצפייה החל מדקה 6:30 בסרטון):

https://youtu.be/kGLbLhWFfZw
    
ובמידה וביום מהימים הסרטון הזה יעלם מיוטיוב כמו ההבטחות מ- 2004 על 600 השקלים שביבי חייב לנו, הרי אני מעלה את ההבטחות האלה גם ישירות מהמחשב.



***

כשייחקר שר הבריאות ליצמן (יזכה לחיים ארוכים) בוועדת החקירה על מחדלי הקורונה - יעיד כי בדק חום בכל יום ויטיל את האשם במד החום. וביבי יאשים את גנץ על שוויתר על תיק הבריאות למען ליצמן.  



***

כשאמרו לנו מנכ"ל משרד הבריאות בר סימן טוב, המשנה גרוטו, והמומחית לאפדימיולוגיה פרופסור סדצקי - "שהמסכות אינן נחוצות ואפילו יכולות להגביר את הסיכון להידבק בקורונה" - אז אמרו. עכשיו הם אומרים: תאלתרו לכם כאלו מפיסת בד וגומיות.
ואני נזכר בהוראות פיקוד העורף במלחמת המפרץ: "אטמו את החלונות בניילונים ואת הדלת בסמרטוט רטוב", שיגנו עלינו מפני כוויות של גז חרדל והרעלה של גז עצבים" ואה כן, שכחתי "שתו מים".

***

אתמול מבשר כתב בריאות בטלוויזיה שמעבדות הפסיקו לבצע בדיקות קורונה, "כי נגמר להם חומר ששמו ראגנטים".
בחייאת, ראגנטים בז'רגון הרפואי והמדעי = חומרים. אז נגמר להם חומר ששמו חומרים.


7 תגובות:

  1. עניין התשלום לכולם, באם במקרה יקויים, ממש לא ברור לי. נראה לי שנתניהו, בתור מי שכל כך טוב בכלכלה, אמור לדעת שמיסים מהסוג הזה רק מגדילים את הקיטוב החברתי. למה ש-500 שקל יעזרו למנהל חברת היי טק באותה מידה שהם יעזרו לעולה חדש ש(לא)עובד בניקיון או בשמירה? זה הראשון ככל הנראה אפילו לא ישים לב שנכנס לו משהו לחשבון וזה השני ישתמש בזה כדי לקנות קצת אוכל לילדים, אבל זה אפילו לא יגרד את גובה החובות שהוא נקלע אליהם בעקבות המשבר.

    אילתור המסכות גם לא ברור לי. פעם אחרונה שבדקתי, צפיפות הבד בכל הבגדים שלי, גם אלה הכי צפופים, היתה נמוכה מגודל של וירוס ממוצע. איך בדיוק תפירה של כמה תחתונים וגרביים אמורה להגן על מישהו מפני וירוס? ואחר כך עוד שולחים רב שמחלק מנטוס במקום תרופה. לפחות הוא לא עשה את זה באופן רשמי...

    אתמול שאלה אותי מישהי איך זה שביבי ראש ממשלה אם גנץ קיבל מנדט. הסברתי לה שביבי הוא כמו פוטין ושכל עוד הוא בחיים, הוא ימשיך להיות ראש ממשלה. כל המצב הזה מאוד פוגע בתדמית של ישראל.

    השבמחק
  2. נמאס לשמוע את השקרים האלה כל יום, כמה פעמים ביום

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתפלא עלייך אמפי, אלו הם הבטחות של ביבי מלך ישראל :)
      כבר אמר הרשלה: "האמת רחוקה ממני כמזרח ממערב"

      מחק
  3. 😂😂😂 או בעצם 🤬🤬🤬 או סתם 🤮🤮🤮

    השבמחק
  4. השאלה היא מה גרוע/טוב יותר לעניים : מענק לכולם או מענק למי שצריך אך אינו יכול להתמודד עם טפסים וביורוקרטיה. מה שבטוח שאף אחד'לא יקבל כלום לפסח, כי אין סיכוי שביומיים תעבור חקיקה בכנסת בארבע קריאות. כמו שכבר חודש ביבי מבטיח 6,000 שקל לעסקים קטנים ואפילו הטופס באתר אינו זמין.
    לגבי התדמית של ישראל - לביבי תמיד יש מזל. הפעם העולם עסוק במשבר הקורונה.

    השבמחק
  5. לא טרחתי להתקשר לחתני ולומר לו שהמדינה נותנת לו 2000 ש"ח מתנה לכבוד פסח. אבל אני לא צופה במופעי האימה של ה-ביבי, ולפי העיתונות, ברגע שלכד את ה-גנצ ברשת, הוא עכשיו לוקח לעצמו ת'זמן, כי גם האבודה מצטרפים.
    אף פעם לא התביישתי בבחירות של במפלגות שמאל, כמו המשותפת עכשיו, רק"ח בעבר או מר"צ , היום אנינוטה להיות אפילו גאה בכך.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסתבר שהגוש החושש לאבד את השלטון מלוכד יותר מהגוש השואף לשלטון.
      השמאל בישראל זקוק להנשמה דחופה בטיפול נמרץ ☹️
      ובאנלוגיה לסטטיסטיקת הקורונה המצב נואש - רק כ-15% מהמונשמים נותרים בחיים.

      מחק

הגב כאן

למען הפרוטוקול

  מי אמר שאין הצבעות טקטיות? בני המשפחה התחלקנו במודע וכל אחד או אחת הצבענו לאחת משלוש המפלגות שהיתה קיימת סכנה שלא יעברו את אחוז החסימה - ה...