יום ראשון, 28 במרץ 2021

למען הפרוטוקול

 מי אמר שאין הצבעות טקטיות? בני המשפחה התחלקנו במודע וכל אחד או אחת הצבענו לאחת משלוש המפלגות שהיתה קיימת סכנה שלא יעברו את אחוז החסימה - העבודה, מרצ וכחול לבן של בני גנץ. מה היה יוצא מהענשה של כחול לבן? הקולות שלא היו מספיקים חלילה לעבור את אחוז החסימה היו נתרמות למפלגת המורשע, הנוכל והשקרן? אז המשפחה המורחבת וחברים התגייסו למען הצבעה טקטית נגד המתועב המשסע והמפלג. אף מועמד מהימין לדורותיו לא היה כוס התה שלי, אבל אף ראש ממשלה מהימין לדורותיו לא הצליח להגיע אצלי למידת תעוב וגועל עמוק שכזה. 

אז שוב אין הכרעה ברורה גם בבחירות הרביעיות מזה שנתיים. האם תתגשם הנבואה שלי מהפוסט הקודם (החטא ועונשו), שביבי לא יהיה ראש הממשלה הבאה? אוי לנו אם "הקוסם" יקים ממשלה קיצונית, חשוכה וגזענית בתמיכת סמוטריץ, בן גביר ושותפיהם מנעם.

כעת כל אחד "מחרים" את האחר ונראה לכם שיש הצדקה שבנט עם 7 מנדטים יהיה ראש ממשלה? דווקא נראה לי שבני גנץ מתאים יותר בתור אחד שפחות מוחרם על ידי כל האחרים. בכל אופן יש לו יותר מנדטים מאשר לבנט. כעת כולם מחרימים את כולם ומאחורי הקלעים רוקחים מזימות. מחרימים? לכו תאמינו לפוליטיקאים שהם והאמת רחוקים כמרחק מזרח ממערב. פוליטיקאים שכבר מזמן היו צריכים לאבד את השפתיים שלהם.

   


אז האם ביבי יהיה ראש ממשלת מעבר לעולם ועד? המשפטנים של ביבי בוודאי ימצאו מוצא להתחמק  מהחוק שיעביר את רשות הממשלה לבני גנץ בנובמבר השנה. ומה אתם מצפים ממי שמצפצף על היועמ"ש ובית המשפט העליון ולא חותם כנדרש על מסמך ניגוד עניינים? 

אז האם הרוב החדש שנוצר בכנסת הבאה ישכיל לפחות להעביר מספר חוקים הכרחייים כדי למנוע מהפושע מלוכה לעולם ועד? להחליף את יו"ר הכנסת ואת העומדים ברשות וועדות החוקה, הכספים וכדומה? מי אמר שגפני והעומדים בשאר מפלגות המיעוט סקטוריאליות צריכים לעמוד ברשות הוועדות האלה לעולם ועד? נקעה נפשנו מהסחטנות והטפילות הבלתי נלאית הזו. 

חוק הכרחי דחוף נדרש עדי למנוע את תופעת העריקים הנתעבת הזו של המרמים את ציבור הבוחרים שלהם - לחייב בחוק התפטרות של העריקים מהכנסת ומניעה מישיבתם בממשלה.  אם לא ישכילו לעשות זאת, הרי אי אפשר יהיה לצפות לשינוי כשחוזרים על אותן טעויות. רק שינויים חוקתיים בשיטת הבחירות יכולים להוציא להוציא אותנו מהביצה המסריחה הזו.

עצוב  שעם שלם משמש כבן ערובה לצרכיו המשפטיים של הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים של העומד בראשו?

רק להזכיר לביביסטים שבמדינת ישראל משפטים אינם נגזרים על ידי חבר מושבעים. הסיכוי הסטטיסטי לזיכוי בתיקים בתיק משפטי במדינת ישראל הוא 10%, בשני תיקים - 1% ובשלושה תיקים הוא 0.1% בלבד. 

 

4 תגובות:

  1. חג שמח.
    אני לא משתתף במשחק הפאזל הפוליטי הזה. בלאו הכי אין לי מספיק ידע על מה שמתרחש מאחורי הקלעים, פוליטיקאים מבחינתי הם תמיד רמאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לאחר ההצבעה שלך ושל כולנו, במילא הפוליטיקאים אינם זקוקים יותר לאף אחד מאיתנו כדי לרקוח מזימות. אין חדש תחת השמש.

      מחק
  2. באמת הצבעה טקטית, ואפילו הצליח לכם - אף אחת מן המפלגות הללו לא נעלמה מן הכנסת וטוב שכך

    השבמחק
    תשובות
    1. במצב שנוצר לפני הבחירות הרגשתי, לדעתי זו הייתה בחירה מושכלת ומזל שהיו מספיק שחשבו כך - מהשכל ופחות מהרגש.

      מחק

הגב כאן

למען הפרוטוקול

  מי אמר שאין הצבעות טקטיות? בני המשפחה התחלקנו במודע וכל אחד או אחת הצבענו לאחת משלוש המפלגות שהיתה קיימת סכנה שלא יעברו את אחוז החסימה - ה...